Usrah

Apa Ertinya Saya Menganut Agama Islam ?

Karangan: Fathi Yakan


11 Respons

  1. Hi Syafiqah

  2. pak lah bodoh..harga brg semua naik.rakyat tak setuju..letak jawatan pak lah..pak lah tak setai poooon…teloq pak ang….

  3. masalah inflasi di Malaysia adalah disebabkan krisis tenaga dunia. in addition, middle and low income group of people from India, China, Indonesia and Vietnem are rising. kalau dulu mereka hanya makan sekali sehari, sekarang corak pemakanan mereka telah berubah. they now have 2 meals a day … not 1.

    untuk informasi lanjut, sila lawati http://www.theway2rich.com/jihad-biz

  4. kenapa org bawah perlu bergaduh utk mencapai kemenangan dlm pilihanraya… sedangkan orang atasan boleh berjabat tangan, duduk semeja…. ini kerana org bawah terlalu taksub dgn potitik…. adakah islam menggalakkan kita bergaduh sesama sendiri.. pikir lah wahai sahabat… ape yg betul dan apa yg salah

  5. Harga barang naik merupakan fenomena global. Kita sepatutnya bersyukur kerana kerajaan masih menanggung subsidi untk kita. Cuba kita tengok negara luar seperti Indonesia. Kerajaan mereka tidak lagi memberi subsidi kpd rakyat. Jika masalah ini kita sudah melenting, pada pendapat saya negara kita akan menjadi mundur dan Wawasan 2020 mungkin menjadi sia-sia. Berfikirlah dengan bijak.

  6. pemimpin2 yang dah tua 2,toksah la duk cari harta sangat.dah tak lama nk kena balik pada yang maha esa.lagi baik buat amal ibadat.biar la generasi muda yang tadbir negara.tapi bagi la kuasa pada anak muda yang baik.bukan bagi pada orang yang busuk hati,gila harta,gila nama,gila pangkat,gila segalanya,nanti lingkuplah negara..tak pikir langsung nasib rakyat bila naikkan harga barang.rakyat ni kenaguna tulang 4 kerat untuk cari duit,nak sara hidup.diorang bukan macam pemimpin2 negara yang goyang kaki je tapi duit masuk b’juta2,telan duit rakyat..kalau rakyat tak redha dgn ape yang pemimpin bt pada rakyat,seksa la pemimpin2 dalam kubur.b’ingat2 la..

  7. pak lah nak bagunkan islam hadari ,tp bini ie pakai tudung napak rambut,ni ke peminpin….??
    emmm……rakyyat lagi lah…

  8. bakhtiaq… hang lagi bodoh… sekolah tahap mana nih..

  9. hum
    usrah pemuda kat daerah setiu saper yang jadi naqib
    tercari2, nak masuk usrah sekali

  10. maaf lambat respon. tu kena tanya saudara su dpp setiu @ ketuanya ustaz sha’arizulkirnain. sila lawat blog dpp setiu, http://pemudasetiu.blogspot.com

  11. salam ramadhan.. sila layari blog ini utk mendapatkan sampul duit raya aidilfitri istimewa (versi tok guru dan save palestin)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: