MAKCIK PELUK ANUAR ZAIN-SIRI AJARAN ISLAM HADHARI

Ni la contoh ajaran Islam Hadhari yang Imam Pak Lah Badawi ajar rakyat Malaysia. Pakai tudung, pakai tudung jugak, tapi peluk anak teruna boleh juge, makcik oi….Bini sapa tu….

Advertisements

3 Respons

  1. Nilai Islam dah tak tau kat mana….Islam hadhari

  2. ya rabbi.. itu mak dara.. yang anak dara tak tau la gedik macam mana.. dunia akhir zaman.. tak tahu mana yang halal dan haram.. patutlah bumi semakin panas..

  3. kita siarkan je gambar mereka cium anuar tu dalam harakah agar mereka dapat tahu islam hadhari pak lah tu cammana

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: