VIDEO PANAS!!

Penulis secara tidak sengaja terjumpa klip video ini dalam youtube. dengar betul2 apa Sudin kata.

Advertisements

8 Respons

  1. hahahhahaha, komplot apa ni?

  2. agaknya, lepas ni mesti ada org umno kata ni superimpose suara…

  3. Betul la… nape aku tak perasan yek masa citer ni kuar dalam TV. aku rasa dorang potong kot. Takut nanti orang perasan. hehehehe

  4. heheeee….tul la.nape leh x pasan mase tgk citer ni?myb sbb x tumpukan perhatian x?

  5. ooooo…rupa-rupanye alif mim nun wau tuu SARKIS…baru aku tau.

  6. aku mula perasan ketika Wan Azizah (Isteri DSAI) berceramah kat Paka Feb 2008. Beliau la yg suruh tengok cerita P.Ramlee ni. Memang betul la. He He he… Dr dulu lagi P.Ramlee dan orang hiburan dah tau Umno ni Sarkas. Cuma Masyarakat jer x perasan..

  7. alif tendang wau…bermaksud I kick U, itu budaya dlm Umno.

  8. wah….wah…..rupanya anok disebu ya sarkas

    isk…isk…isk…….

    kau pikiq la sendiri

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: