POLITIK TERENGGANU…

BANNER BAKAR BENDERA

Sehari dua ni, banyak banner gambar seorang lelaki berkopiah bakar jalur gemilang. Hari tu, siar gambar lelaki berhelmet. ni pakai kopiah pula? mana satu ni?

dppkt: yang tembak orang bila nak tangkap?

SUPER IMPOSE

Pakar2 kamera dan gambar ramai yg menganalisis gambar lelaki berhelmet bakar bendera, lalu membuat kesimpulan bahawa gambar tersebut palsu. Dibuat teknik bertindih. Yg pakai kopiah ni macam mana pula, super impose juga? kalau tak superimpose pun, ada kebarangkalian lakonan semata2. Yang sebenarnya, hanya ALLAH sahaja yang Maha Mengetahui.

dppkt: tahu lah sikit2….

TANGKAP

Polis tengah sibuk mencari siapa yang bakar bendera, sampai terlupa jurukamera Imran Makhzan yang ambil gambar tu. Kalau tak pun, carilah jurukamera Unit Komunikasi kerajaan negeri yg ambil gambar berselindung di sebalik FRU tu. Ada tak gambar video perusuh tgh bakar bendera? Yg ada didedahkan sekarang semuanya gambar ‘still’. Memang diragui betul…

dppkt: suka tangkap gambar je……

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: